Bangkok

1 mei 2019 - Bangkok, Thailand

• We zijn inmiddels weer in Bangkok! Na een kort vluchtje van 1 uur stond de taxi weer klaar om ons naar het hotel te brengen! We slapen in het beroemde lebua hotel.. waar ook de film hangover 2 is opgenomen. We kijken onze ogen hier uit! Wat een luxe..😍. Gister wilden we graag op het dakterras eten(63e verdieping) we kwamen opgedoft zoals de dresscode het voorschrijft aan bij het diner. Het was heel erg lekker en het uitzicht waanzinnig! We hebben mooie foto’s gemaakt. Vandaag stond de fietstour gepland. Om 13:00 begonnen we, en kwamen om 18:00 weer voldaan terug. Onderweg hebben we ook met een boot gevaren, gegeten met de lokale Thai. We gingen dwars door Chinatown heen, en ook over het platteland van Bangkok. Het was warm om te fietsen, maar met af en toe een briesje en genoeg stops prima om te doen. Een hele leuke ervaring vonden wij! Morgen hebben we een rustdag en vrijdag vliegen we weer terug naar Amsterdam! We vonden het leuk om de verhalen te schrijven en jullie reacties te lezen! We zien jullie weer in Nederland! 😘✈️

1. Tante jen:
    1 mei 2019
    Hoi hoi,het was een leuke manier om te lezen wat jullie ervaren hebben.
    Als je thuis ben vergeet het zo gauw weer.
    Dit was zeker een prachtige vakantie en zoveel gezien en meegemaakt.
    Is ook een totaal andere cultuur maar mooi om mee te maken toch kids kunnen veel vertellen over van alles.
    Nu nog ff lekker niks
    Groetjes 😍😍😍😍😍
  2. Monique:
    1 mei 2019
    De meiden hebben genoten! Ze vonden het fantastisch! Nu nog genieten van de laatste 2 avonden in Bangkok.
  3. Diana:
    1 mei 2019
    Wow wat een mooie foto's! Jullie hebben echt genoten en wat leuk om thuis zo ook een beetje mee te genieten. Het wordt nu wel een extra lange avond om de vakantie verhalen aan elkaar vertellen😃 gezellig dat jullie straks weer thuis zijn😘
  4. Janny Harreman:
    1 mei 2019
    Echt een supervakantie, en heel erg leuk om jullie te volgen. Nog ff genieten voor het weer voorbij is😘
  5. Ad en Hortense:
    1 mei 2019
    Wat een mooie vakantie. Ook leuk om zo door Bangkok te fietsen. 🚲 jullie hebben ook mooie foto’s gemaakt van alles. Nu een goede rustdag en een fijne terug reis naar huis. ✈️ We zien elkaar weer thuis. Groetjes en liefs. 😘😘
  6. Danuta:
    1 mei 2019
    Hoi hoi lieverds wat een fantastische afsluiting van jullie belevenissen.🌺🌼
    Hangover - Andre zijn favoriete film....
    Fijne reis naar huis en tot gauw.
    😘😘😘😘😘
  7. Mette (Renate en Marcel):
    1 mei 2019
    Wat een geweldige ervaring allemaal. Was, ben en blijf jaloers ;-) Geniet nog even en een goede reis terug. Lfs!
  8. 10:
    1 mei 2019
    Nog even heerlijk genieten met zn alle. Ziet dr allemaal fantastisch uit. Alvast een goeie vlucht trg! Dikke kuzz 10
  9. Zuster Arina:
    Mooie reis! Geniet van de laatste dagen Bangkok! Tot snel!! Xx ❤