Koh rok

23 april 2019 - Ao Nang, Thailand

Vanmorgen ging om 6:15 de wekker..😴. Snel een soja yoghurtje ( in Thailand is alles soja) naar binnen gegooid en om 7:00 werden we opgehaald! We zijn onderweg naar koh rok. Dat is een eiland in het zuiden van Thailand op 200 meter van de Maleisische grens..volgens de gids zwemmen hier schildpadden en clownfishes (nemo). Het was wel een tocht om er te komen, eerst 1 uur in een taxi bus, toen inchecken voor de boot wat allemaal erg langzaam ging en toen nog 1,5 uur in een speedboot. Rino houdt van speedboten dus die dacht kom maar op! Maar na 30 min volgas over de zee met 400 pk waren we het allemaal wel een beetje beu. Totdat we aankwamen.. WoW wat was het mooi! We gingen met de groep snorkelen, we hebben heel veel soorten koraal gezien, zeekomkommers, zeesterren roze en blauwe van wel 40cm groot, heel veel vissen uit de film nemo zelfs dory! 🐠Maar helaas geen nemo. Marit en monique zijn langs de anemonen gezwommen maar zagen wel oranje vissen erin/eruit zwemmen maar helaas geen clownfish. Nadat iedereen weer aan boord was werden we gedropt op het strand voor een lunch.. was weer smullen! Op de terugweg nog 2 snorkel plekken aangedaan, onder andere de 5 eilanden zie de foto! We kwamen na een lange dag om 17:45 weer aan bij het hotel.. moe maar voldaan want de meiden lagen alle drie te slapen! Wij gaan nu lekker een hapje eten en proosten op deze leuke dag! 🥂

oh ja er zijn nog foto’s onder water gemaakt die kunnen we morgen downloaden dus die volgen nog! 😊

1. Ad en Hortense:
    23 april 2019
    Ziet er ook allemaal weer geweldig uit.🦀🐠🐡🐟 mooie reis maken jullie.🦞
  2. Dirk en gre:
    23 april 2019
    Dat klinkt geweldig allemaal, fijn dat jullie het zo naar je zin hebben.
  3. 10:
    23 april 2019
    Wat ziet dat er allemaal gers uit zeg. Heel veel plezier nog, en dat gaat zekers lukken. Grtjs van Sam en Luuk. 😚
  4. Tante jen:
    23 april 2019
    Hoi weer schitterende foto's en hoop dat er nog vele volgen.
    Heerlijk zo.n vakantie 😍😎🏝
  5. Tante jen:
    23 april 2019
    Fantastisch om te zien leuk om jullie zo te volgen groetjes 😍😎🏖🏝
  6. Janny Harreman:
    23 april 2019
    Is allemaal prachtig en jullie genieten
  7. Zuster Arina:
    Mooie fotos! Genieten ✌☀️
  8. Esty:
    24 april 2019
    Dat ziet er waanzinnig mooi uit zeg. Echt genieten, en super leuk jullie zo te volgen ☀️😘
  9. Danuta:
    24 april 2019