Vrolijk Pasen allemaal!

21 april 2019 - Ao Nang, Thailand

Vrolijk Pasen allemaal!!

We zijn gister goed aangekomen in krabi, het was een vlucht van een uur, het leek wel een busstation, achter elkaar vertrokken er binnenlandse vluchten. Het was een goeie vlucht, we kregen zelfs een warme maaltijd! Kip met rijst en meloen en het was nog lekker ook. Vandaag hebben we een boot gehuurd met een Kaptein en gids, we moesten om 10:00 verzamelen zodat we achter alle toeristen aan zouden gaan.(minder druk) gelukkig was het hoogwater dus konden we voor de deur van het hotel instappen. We hebben 4 grote eilanden bezocht en een paar kleine. Het was fantastisch! Zo mooi..🌴🌴. We hebben gesnorkeld, heel veel vissen gezien, vissen gevoerd. En nemo zwom ook rond, alleen niet gezien. (Schijnt  alleen bij eb daar te zijn). Vanavond lekker gegeten.. Rino heeft zich aan een Thaise groene curry gewaagd.. die mevrouw zei: are you sure? It’s spicy.. Rino liet zich niet kennen. Hij heeft het op, maar wel met zweet op zijn hoofd, lip en borst! En de meiden maar lachen!😂. Morgen blijven we bij het hotel, en dinsdag gaan we weer varen maar daarover later meer! We hebben ook wat leuke foto’s die voeg ik toe! #nietjaloersworden...

Tot laters,

wij nemen nog een cocktail op ons terras! Proost!