Elephant Hills kao sok national park

25 april 2019 - Khlong Sok, Thailand

Sawadee ka, (hallo in het Thais) Welkom in kao sok national park. Vandaag ging om 6:30 de wekker, snel ontbeten en toen in de bus. Om 10:00 kwamen we aan bij de elephant Hills. Ingecheckt en de tent geïnspecteerd en het ziet er allemaal prima uit! Om 11:00 moesten we klaar staan voor onze olifanten experience! We gingen met een busje op pad, 10 min rijden en toen... WoW WoW WoW! Wat zijn ze mooi! We kregen heel veel uitleg, mochten de olifanten wassen, we gingen eten maken en mochten ze voeren! Wij hadden een olifant van 75 jaar oud! Ze heette nokjum. Ze heeft vroeger op het land gewerkt en mag haar ouwe dag hier slijten bij de elephant Hills. In de middag stond er een kano tocht op het programma, gelukkig hoefde we niet zelf te peddelen want het was aardig warm en vochtig! Heel veel leuke dieren gespot! Apen, vissen, vlinders, waterspinnen, en zelfs een vel van een slang die was verveld. Weer terug in de tent om even op te frissen, lekker onder de douche.. bleek dat er geen warm water was in de jungle, 🙈 dan maar snel onder de koude douche.. we hebben 2 tenten, 1 voor Rino en Tara en 1 voor monique, Marit en silvie.. terwijl we dit schrijven begint het te flitsen en onweren buiten, hopelijk houden we het droog en hebben we een goeie nacht in de tent! Tot morgen!! Dan gaan we een jungle trekking doen!

p.s. We horen heel veel beestjes rondom de tent!

1. 10:
    Slaap lekkers! 🐛🦟🕷🦂🐅🦒
  2. Diana:
    Haha spannend!!!
  3. Ad en Hortense:
    25 april 2019
    Dit was ook weer een mooie dag. 🕷🕷🐘🐘
  4. Zuster Arina:
    Echt wel een hoogtepuntje! Supervet! 🐘🐘🐘
  5. Tante jen:
    25 april 2019
    Zoooo dat is weer een mooie ervaring wat zijn ze groot he als je er zo vlakbij staat..
    Machtig om te zien🤗🤣😍
  6. Janny Harreman:
    26 april 2019
    Wat een prachtige dieren zeg
  7. Danuta:
    Fantastisch......🐘🐘🤩
  8. Mette (Renate en Marcel):
    26 april 2019
    Helemaal geweldig jullie ervaringen....die olifanten zijn super gaaf!