Sofitel resort krabi

28 april 2019 - Khlong Sok, Thailand

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer, we zijn inmiddels alweer een paar dagen in krabi. We zitten in een heel mooi hotel met het grootste zwembad van de provincie! We hebben de jungle achter ons gelaten, we zijn 2 uur eerder vertrokken omdat Silvie de nacht in de tent ziek was geworden. Ze heeft 11 uur lang gespuugd maar inmiddels gaat het weer goed met haar. Thaise medicijnen werken heel goed! We blijven hier tot dinsdag dan vliegen we weer terug naar Bangkok voor een avontuur in de stad! In dit hotel doen we eigenlijk vrij weinig, beetje relaxen, lekker zwemmen, cocktailtje erbij. Eigenlijk hoe een vakantie hoort te zijn! Vanmorgen vroeg werden wij gewekt door het onweer en een enorme hoosbui, omdat het geen weer was om bij het zwembad te liggen besloten we om op stap te gaan. De tigercave tempel stond nog op ons lijstje dus, hop een busje geregeld en op pad! De tigercave tempel is een tempel die nog steeds wordt gebruikt, mensen bidden er, brengen offers en steken kaarsjes aan. Leuk om te zien! De meiden hadden een korte broek aan en dat mag helaas niet, die kregen een doek om de benen te bedekken. Bij de tempel kan je ook een trap beklimmen van 1136 treden, wij hebben er 60 gedaan toen waren we helemaal bezweet snel maar weer omgedraaid! Was een leuk uitstapje, terwijl we dit schrijven liggen we weer aan het zwembad met een Singha ( Thais biertje) in de hand! Proost!

Tot dinsdag in Bangkok!

1. Janny Harreman:
    28 april 2019
    Alles is gewoon mooi daar, prachtige reis!
  2. Tante jen:
    28 april 2019
    Hoi hoi wij zijn ook in Thailand geweest maar je ziet steeds mooiere dingen !!!!
    Waar jullie nu zijn is ook schitterend ff de loterij winnen dan op naar Thailand.
    Voor jullie nog ff GENIETEN en deze ervaring neemt niemand je meer af.
    Groetjes 😍😍😍😍😍
  3. Danuta:
    Geniet ervan paps & dames!😘🤗🌺
    Beterschap voor Silvie🤗
  4. Zuster Arina:
    😍😍
  5. Angelique leinenga:
    28 april 2019
    Wat sneu voor silvie beterschap! Nu lekker genieten.

😘😘
  6. Ad en Hortense:
    28 april 2019
    Gelukkig dat Silvie weer opgeknapt is. Geniet nog maar fijn van de laatste week. 😘😘
  7. Marleen:
    29 april 2019
    Wat een ervaring allemaal, maar fijn dat jullie ook even kunnen relaxen. En Sil weer opgeknapt is, goede reis verder 😘