Ons avontuur in Thailand!

16 april 2019 - Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland

We begonnen met 260 nachtjes aftellen... inmiddels zijn het er nog maar 2!! Donderdagavond vliegen we naar Bangkok, in 11 uur hopen we er te zijn. Hopelijk slapen we een beetje, of in ieder geval de kids. Dan blijven we 1 nacht in een hotel vlakbij het vliegveld en de dag erna vliegen we door naar krabi 1,5 uur. We hebben al een aantal dingen gepland, zo gaan we naar een natuurpark waar we slapen in een tent, we ontmoeten daar de reuzen van de jungle, namelijk de olifant. We willen een aantal eilanden rondom krabi bezoeken, we gaan in Bangkok een fietstour doen, we gaan de Tigercave tempel beklimmen, we willen ook naar een karaokebar in Bangkok... 🙈. Kortom we gaan op avontuur en we gaan een hele mooie reis maken! We nemen jullie mee in ons avontuur en hopelijk zijn jullie net zo enthousiast als ons! Tot snel.. we laten in Thailand weer van ons horen. 😘

1. Rino:
    Leuk 😍
  2. Zuster Arina:
    16 april 2019
    Bijna!!! Geniet nog even van de voorpret en dan lekker weg! 😘
  3. Dirk en gre:
    16 april 2019
    Ja nog even, een geweldige reis. Dat wordt echt genieten. 🐘🐘
  4. Leegwatertjes:
    16 april 2019
    Wat een heerlijk vooruitzicht! Alvast een goede reis en we zijn benieuwd naar al jullie avonturen :-)
  5. Tante jen:
    16 april 2019
    Zal best een schitterende reis wórden ben benieuwd naar de reacties van jullie
    Veel plezier met zn allen 😍😎🏝🏖
  6. Angelique leinenga:
    Fijne vakantie samen!! En ben benieuwd naar jullie verhalen. 😘😘
  7. Mette (Renate en Marcel):
    17 april 2019
    Super leuk om mee te lezen en stiekem vet jaloers te zijn. We blijven meelezen hoor! Veel plezier.
  8. Ad en Hortense:
    17 april 2019
    Dat wordt een mooie en fijne vakantie. Wens jullie een goede reis en geniet er maar fijn van. Groetjes 😘😘
  9. Janny Harreman:
    17 april 2019
    Leuk om mee te gaan op jullie reis. Geniet ervan.
  10. 10:
    18 april 2019
    Heel veel plezier, goeie vlucht zo en GENIETEN!!!!